Xunta de Galicia
Español Galego

Pena Sánchez, Xosé Ramón

Como en Alxeria

Formatos dispoñibles

  • Formato ePub
Opcións de lectura

  • Ler en liña
  •     

  • Descarga
Sumario:

A comezos da década dos 60 do século XX –unha década realmente « prodixiosa» na perspectiva de determinados analistas e, desde logo, de moitos daqueles que a protagonizaron– o mundo enteiro vive momentos de axitación e incertidume. O 1 de xaneiro de 1959 as tropas de Fidel Castro entraran na Habana e Santiago de Cuba. Dous anos máis tarde, en abril de 1961 –e contando co patrocinio da CIA– ten lugar o desembarco en Bahía de Cochinos, que rematará, porén, co... Descrición completa

Autor principal:
Pena Sánchez, Xosé Ramón
Idioma:
Galego
Publicado:
[Vigo] Edicións Xerais 2014
Edición:
1 ed. edición
Series:
Edición Literaria - Narrativa E-Book
Materias:
Social:
Etiquetas
Sen etiquetas, Póñalle a primeira etiqueta a este rexistro!

Existencias

Reservas Tamaño
0 411 Kb

Descrición

Sumario: A comezos da década dos 60 do século XX –unha década realmente « prodixiosa» na perspectiva de determinados analistas e, desde logo, de moitos daqueles que a protagonizaron– o mundo enteiro vive momentos de axitación e incertidume. O 1 de xaneiro de 1959 as tropas de Fidel Castro entraran na Habana e Santiago de Cuba. Dous anos máis tarde, en abril de 1961 –e contando co patrocinio da CIA– ten lugar o desembarco en Bahía de Cochinos, que rematará, porén, co triunfo das forzas revolucionarias fieis a Castro. Asemade, noutra parte do planeta, en Alxeria, vívense os tempos da rebelión contra o poder colonial francés, que conducirán á independencia do país en xullo de 1962. Cuba e Alxeria, pois; Fidel Castro, Ben Bella… nomes que están nas mentes, nas conversas, no horizonte diario duns mozos que, entre Madrid e Galicia, soñan con ser quen de sacudir o xugo da ditadura franquista e conquistar, entón, a liberdade para o seu pobo. Mais esa actitude rebelde de esixir un xesto, unha acción «romántica» que dea cumprida noticia da protesta– é cuestionada por outros sectores da resistencia moi condicionados aínda polo trauma da Guerra Civil e mais as persecucións da inmediata posguerra. Xosé Ánxel Viana vén ser un deses mozos que se debaten entre a fidelidade ao proxecto dos maiores e mais o afán por conformar unha alternativa propia e radical –«como en Alxeria?», velaí a pregunta que os obsesiona arreo–. No medio e medio da incerteza, Viana e mais os seus compañeiros reciben a inagardada visita de Paloma, unha resplandecente actriz mexicana que, de súpeto, remove conciencias e vidas. Amor, paixón humana e política inician, xa que logo, unha carreira cada vez máis acelerada na cal as esperanzas, as desputas e traizóns, o medo e a ousadía aparecen entrelazados nun episodio singular e descoñecido que se puido constituír na «outra» crónica da historia de Galicia e do galeguismo.
A comienzos de la década de los 60 del siglo XX una década realmente « prodigiosa» en la perspectiva de determinados analistas y, desde luego, de muchos de aquellos que la protagonizaron, el mundo entero vive momentos de agitación e incertidumbre. El 1 de enero de 1959 las tropas de Fidel Castro habían entrado en la Habana y Santiago de Cuba. Dos años más tarde, en abril de 1961 y contando con el patrocinio de la CIA tiene lugar el desembarco en Bahía de Cochinos, que terminará con el triunfo de las fuerzas revolucionarias fieles a Castro. Al mismo tiempo, en otra parte del planeta, en Argelia, se viven los tiempos de la rebelión contra el poder colonial francés, que conducirán a la independencia del país en julio de 1962. Cuba y Argelia, pues; Fidel Castro, Bien Bella nombres que están en las mentes, en los parloteos, en el horizonte diario de unos jóvenes que, entre Madrid y Galicia, sueñan con ser quienes sacudan el juego de la dictadura franquista y conquistar, entonces, la libertad para su pueblo. Mas esa actitud rebelde de exigir un gesto, una acción «romántica» que dé cumplida noticia de la protesta es cuestionada por otros sectores de la resistencia muy condicionados aun por el trauma de la Guerra Civil y las persecuciones de la inmediata posguerra. ¿Xosé Ánxel Viana viene ser uno de esos jóvenes que se debaten entre la fidelidad al proyecto de los mayores y el afán por conformar una alternativa propia y radical «como en Argelia?», he ahí la pregunta que los obsesiona a diario. En el medio de la incertidumbre, Viana y sus compañeros reciben la inesperada visita de Paloma, una resplandeciente actriz mexicana que, de repente, remueve conciencias y vidas. Amor, pasión humana y política inician, ya que luego, una carrera cada vez más acelerada en la cual las esperanzas, disputas y traiciones, el miedo y el arrojo aparecen entrelazados en un episodio singular y desconocido que se pudo constituir en la «otra» crónica de la historia de Galicia y del galleguismo.
Descrición Física: 232 p. x 220 mm.145 mm.
Público: General PEGI14
ISBN: 9788499146393

Comentarios

Engadir un comentario e valoración Autentíquese para enviar comentarios e valoracións

Exemplares similares