Xunta de Galicia
Español Galego

Aleixandre, Marilar

Entre donas

Formatos dispoñibles

  • Formato ePub
Opcións de lectura

  • Ler en liña
  •     

  • Descarga
Sumario:

Temos nesta obra dez relatos doutras tantas escritoras galegas actuais, diversas en estilo narrativo, experiencias, recoñecemento e noutros moitos aspectos vitais, pero que coinciden en tomar a palabra e falar con voz propia, colocando as mulleres no centro da historia.

En palabras recollidas do Epílogo de Ana Luisa Bouza:
?Non hai que confundir a realidade co desexo dos homes?, recoméndanos un dos relatos desta obra colectiva. Non hai que confundir a... Descrición completa

Autor principal:
Aleixandre, Marilar
Outros autores:
Campo, Marica, Fernández Rial, Rosalía, López Silva, Inma, Moure, Teresa, Pedreira, Emma, Reimóndez, María, Ríos, Eli, Sumai, Anxos, Yáñez, Antía
Idioma:
Galego
Publicado:
A Coruña Baía Edicións 2020
Materias:
Social:
Etiquetas
Novela (1)

Existencias

Reservas Tamaño
0 555 Kb

Descrición

Sumario: Temos nesta obra dez relatos doutras tantas escritoras galegas actuais, diversas en estilo narrativo, experiencias, recoñecemento e noutros moitos aspectos vitais, pero que coinciden en tomar a palabra e falar con voz propia, colocando as mulleres no centro da historia.

En palabras recollidas do Epílogo de Ana Luisa Bouza:
?Non hai que confundir a realidade co desexo dos homes?, recoméndanos un dos relatos desta obra colectiva. Non hai que confundir a literatura coa ollada masculina. A simple acción de escribir, de pasar de lectora a autora, de decorado a protagonista, cambia a literatura porque cambia o punto de vista. Mais este cambio faise radical cando a escrita é feminista. Se ollamos alén da aparente banalidade da escrita de ficción, podémonos facer unha idea da importancia do ?relato dos relatos? na socialización, na construción, destrución e cambio de estereotipos de toda caste, incluídos os de xénero.
Tenemos en esta obra diez relatos de tantos escritores gallegos actuales, diversos en estilo narrativo, vivencias, reconocimientos y en muchos otros aspectos vitales, pero que coinciden en tomar la palabra y hablar con voz propia, colocando a la mujer en el centro de la historia.

En palabras extraídas del Epílogo de Ana Luisa Bouza:
"La realidad no debe confundirse con el deseo de los hombres", recomienda una de las historias de esta obra colectiva. La literatura no debe confundirse con la mirada masculina. El simple hecho de escribir, de pasar de lector a autor, de escenario a protagonista, cambia la literatura porque cambia el punto de vista. Pero este cambio se vuelve radical cuando la escritura es feminista. Si miramos más allá de la aparente banalidad de la escritura de ficción, podemos hacernos una idea de la importancia de la? Narrativa de historias? en la socialización, en la construcción, destrucción y cambio de estereotipos de todas las castas, incluidas las de género.
Descrición Física: 208 p.
ISBN: 9788499953472

Comentarios

Engadir un comentario e valoración Autentíquese para enviar comentarios e valoracións

Exemplares similares