Xunta de Galicia
Español Galego

Romaní, Ana

Estremas

Formatos dispoñibles

  • Formato ePub
Opcións de lectura

  • Ler en liña
  •     

  • Descarga
Sumario:

A colección Dombate incorpora ao seu catálogo a obra dunha das poetas que, desde a década de 1990, abordan a escritura afastándose da corrección e a mesura para se achegar aos lindes na que a expresión abeira o silencio como parte do texto.
O libro de Ana Romaní podería ser o comezo dun diálogo entre corpo e lingua, coa literatura como único lugar desa posibilidade. Xunto a esa exploración dos límites do expresado, en "Estremas" tamén hai " un xeito de... Descrición completa

Autor principal:
Romaní, Ana
Outros autores:
Editorial Galaxia
Idioma:
Galego
Publicado:
[Vigo] Editorial Galaxia, 2014
Edición:
1 ed.
Series:
Dombate (Poesía) 61
Materias:
Social:
Etiquetas
Sen etiquetas, Póñalle a primeira etiqueta a este rexistro!

Existencias

Reservas Tamaño
0 265 Kb

Descrición

Sumario: A colección Dombate incorpora ao seu catálogo a obra dunha das poetas que, desde a década de 1990, abordan a escritura afastándose da corrección e a mesura para se achegar aos lindes na que a expresión abeira o silencio como parte do texto.
O libro de Ana Romaní podería ser o comezo dun diálogo entre corpo e lingua, coa literatura como único lugar desa posibilidade. Xunto a esa exploración dos límites do expresado, en "Estremas" tamén hai " un xeito de persistencia", a busca dunha nova lectura nova diso que "arde sen liñaxes" e no que se pode albiscar unha liberación. O poema asenta os pés na furia e na vertixe, rebélase incómodo e respira exhausto nos silencios que abre. É unha urxencia de si mesmo para comprender, indaga nos lindes da súa propia sustancia, na causa que o alimenta. En "Estremas" as liñas de tensión esgazan a carne e a linguaxe, os discursos gravan as súas marcas nos corpos e a vida expón as osamentas no terrazo. O poemario esta atravesado polo carnal, pola identidade como busca, como liberación.
La colección Dombate incorpora a su catálogo la obra de una de las poetas que, desde la década de 1990, abordan la escritura alejándose de la corrección y la mesura para acercarse a las lindes en la que la expresión cobija el silencio como parte del texto.
El libro de Ana Romaní podría ser el comienzo de un diálogo entre cuerpo y lengua, con la literatura como único lugar de esa posibilidad. Junto a esa exploración de los límites de lo expresado, en "Estremas" también hay "una manera de persistencia", la búsqueda de una nueva lectura de eso que "arde sin linajes" y en lo que se puede atisbar una liberación. El poema asienta los pies en la furia y en el vértigo, se rebela incómodo y respira exhausto en los silencios que abre. Es una urgencia de sí mismo para comprender, indaga en las lindes de su propia sustancia, en la causa que lo alimenta. En "Estremas" las líneas de tensión desgarran la carne y el lenguaje, los discursos graban sus marcas en los cuerpos y la vida expone las osamentas en el terrazo. El poemario esta atravesado por lo carnal, por la identidad como búsqueda, como como liberación.
Público: PEGI14
ISBN: 9788498658194

Comentarios

Engadir un comentario e valoración Autentíquese para enviar comentarios e valoracións

Exemplares similares