Sumario: |
Xoel é un mozo de Negueira de Muñiz que vive coa súa nai, de orixe alemá, nunha comuna na aldea de Foxo, preto do encoro de Salime. Farto da vida que leva soña con poder marchar de alí e embarcar nun petroleiro. A vida de Xoel muda o día en que o seu avó, viúvo e enfermo de alzheimer, chega dende Berlín para reatoparse coa filla. Entre a equipaxe, trae unha maleta chea de fitas de cine e mais unha cámara super 8. O vello cóntalle que foi colaborador da polémica e xenial directora de cine alemá Leni Riefenstahl, acusada de simpatizar co réxime nazi. Neses días Xoel coñece tamén a Iria, filla dun dos antigos propietarios das casas de Foxo, os cales comezaron a reclamar as súas vivendas ocupadas cando se construíu unha pista que fixo accesible o lugar. Entre eles nacerá unha historia de amor enfrontado. Iria, defende o dereito dos antigos propietarios de Foxo a recuperaren as súas propiedades e ademais representa a crítica ao nazismo e a calquera tipo de colaboración con ese réxime, mesmo a que mantiña o avó de Xoel ao axudar na filmación de escenas nazis.
Xoel es un joven de Negueira de Muñiz que vive con su madre, de origen alemán, en una comuna en la aldea de Foxo, cerca del embalse de Salime. Harto de la vida que lleva sueña con poderse marchar de allí y embarcar en un petrolero. La vida de Xoel cambia el día en que su abuelo, viudo y enfermo de alzheimer, llega desde Berlín para reencontrarse con la hija. Entre el equipaje, trae una maleta llena de cintas de cine y una cámara super 8. El viejo le cuenta que fue colaborador de la polémica y genial directora de cine alemana Leni Riefenstahl, acusada de simpatizar con el régimen nazi. En esos días Xoel conoce también a Iria, hija de uno de los antiguos propietarios de las casas de Foxo, los cuales comenzaron a reclamar sus viviendas ocupadas cuando se construyó una pista que hizo accesible el lugar. Entre ellos nacerá una historia de amor enfrentado. Iria, defiende el derecho de los antiguos propietarios de Foso a recuperar sus propiedades y además representa la crítica al nazismo y a cualquier tipo de colaboración con ese régimen, el mismo que mantenía el abuelo de Xoel al ayudar en la filmación de escenas nazis.
|