Xunta de Galicia
Español Galego

Heinze de Lorenzo, Ursula

... E os domingos, un croissant Diario dun encontro coa vida

Formatos dispoñibles

  • Formato ePub
Opcións de lectura

  • Ler en liña
  •     

  • Descarga
Sumario:

Tras padecer una profunda depresión, la escritora y filóloga Ursula Heinze (autora de una extensísima y premiada obra literaria) decide ingresar voluntariamente en el sanatorio psiquiátrico La Robleda, próximo a Santiago de Compostela.

En este libro relata los dos meses de finales de 2014 que pasó internada tratando de superar su enfermedad. Escribió día a día. La obra que el lector tiene en sus manos es el retrato coral, intenso y hondamente humano de... Descrición completa

Autor principal:
Heinze de Lorenzo, Ursula
Idioma:
Galego
Publicado:
Santiago de Compostela Alvarellos Editora 2015
Edición:
1
Series:
Libros do Sarela
Social:
Etiquetas
Sen etiquetas, Póñalle a primeira etiqueta a este rexistro!

Existencias

Reservas Tamaño
0 1.386 Kb

Descrición

Sumario: Tras padecer una profunda depresión, la escritora y filóloga Ursula Heinze (autora de una extensísima y premiada obra literaria) decide ingresar voluntariamente en el sanatorio psiquiátrico La Robleda, próximo a Santiago de Compostela.

En este libro relata los dos meses de finales de 2014 que pasó internada tratando de superar su enfermedad. Escribió día a día. La obra que el lector tiene en sus manos es el retrato coral, intenso y hondamente humano de la vida en un psiquiátrico.

«Aquí, en el Sanatorio, podemos vivir como realmente somos –afirma Ursula–. Fuera, el mundo es real pero, para sobrevivir, tenemos que disfrazarnos».
Público: PEGI14
ISBN: 9788489323964

Comentarios

Engadir un comentario e valoración Autentíquese para enviar comentarios e valoracións

Exemplares similares