Xunta de Galicia
Español Galego

Sánchez Sánchez, Xosé M.

La iglesia de Santiago y el pontificado en la Edad Media (1140-1417)

Formatos dispoñibles
Opcións de lectura

  • Ler en liña
  •     

  • Descarga
Sumario:

La iglesia de Santiago de Compostela, al igual que el resto de sedes peninsulares y europeas, mantiene una activa relación con el papado a lo largo de toda la Edad Media. El desarrollo y la progresiva configuración de la Iglesia desde Gregorio VII y su reforma en el siglo XI hasta el concilio de Constanza, que en el siglo XV abre ya las puertas a la Modernidad, trajeron consigo un cambio en la relación del papado con las sedes de Europa. Y no es posible comprender la... Descrición completa

Autor principal:
Sánchez Sánchez, Xosé M.
Outros autores:
Universidade de Santiago de Compostela Servizo de Publicacións e Intercambio Científico
Idioma:
Castellano
Publicado:
Santiago de Compostela Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela 2013
Materias:
Social:
Etiquetas
Sen etiquetas, Póñalle a primeira etiqueta a este rexistro!

Existencias

Reservas Tamaño
1 11.786 Kb

Descrición

Sumario: La iglesia de Santiago de Compostela, al igual que el resto de sedes peninsulares y europeas, mantiene una activa relación con el papado a lo largo de toda la Edad Media. El desarrollo y la progresiva configuración de la Iglesia desde Gregorio VII y su reforma en el siglo XI hasta el concilio de Constanza, que en el siglo XV abre ya las puertas a la Modernidad, trajeron consigo un cambio en la relación del papado con las sedes de Europa. Y no es posible comprender la evolución medieval compostelana sin entrar de lleno en su relación con el pontificado. En el caso de Santiago, la comunicación con la corte pontificia permite seguir toda la evolución de la sede de Compostela desde el siglo XII hasta el XV. La iglesia de Santiago y el pontificado en la Edad Media (1140-1417) analiza dicha relación desde amplios y variados puntos de vista, que van de lo económico a lo social y del poder político y feudal al ámbito pastoral o jacobeo; todo ello gracias al prisma que nos ofrecen las fuentes pontificias custodiadas, principalmente, en el Archivo Secreto Vaticano y el Archivo de la Catedral de Santiago.
A igrexa de Santiago de Compostela, ao igual que o resto de sedes peninsulares e europeas, mantén unha activa relación co papado ao longo de toda a Idade Media. O desenvolvemento e a progresiva configuración da Igrexa dende Gregorio VII e a súa reforma no século XI ata o concilio de Constanza, que no século XV abre xa as portas á Modernidade, trouxeron consigo un cambio na relación do papado coas sedes de Europa. E non é posible comprender a evolución medieval compostelá sen entrar de cheo na súa relación co pontificado. No caso de Santiago, a comunicación coa corte pontificia permite seguir toda a evolución da sede de Compostela dende o século XII ata o XV. A igrexa de Santiago e o pontificado na Idade Media (1140-1417) analiza a devandita relación dende amplos e variados puntos de vista, que van do económico ao social e do poder político e feudal ao ámbito pastoral ou xacobeo; todo iso grazas ao prisma que nos ofrecen as fontes pontificias custodiadas, principalmente, no Arquivo Secreto Vaticano e o Arquivo da Catedral de Santiago.
Notas: Baseado na tese do autor
Descrición Física: 261 p.
Público: PEGI14
ISBN: 9788498879797

Comentarios

Engadir un comentario e valoración Autentíquese para enviar comentarios e valoracións

Exemplares similares